Από 17 Σεπτεμβρίου αλλάζει ο τρόπος επικοινωνίας και η διαδικασία κλεισίματος ραντεβού του νοσοκομείου μας, και από τον αυτοματοποιημένο φωνητικό διάλογο ο πολίτης πλέον έχει την δυνατότητα να συνομιλεί απευθείας με εξειδικευμένο χειριστή του τηλεφωνικού κέντρου.
Η επικοινωνία του πολίτη με το τηλεφωνικό κέντρο γίνεται με χρήση πενταψήφιου κωδικού κλίσης (14546) ο οποίος χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παροχή υπηρεσιών διαχείρισης ραντεβού σε νοσοκομεία.
Οι κλήσεις χρεώνονται με ειδικό τιμοκατάλογο:
- Από σταθερό 0,65€/κλήση συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α,συν τέλους συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας.
- Από κινητό 0,62€/κλήση συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α, πλέον τέλους συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας.
- Μέσω Ίντερνετ χρησιμοποιώντας διαδικτυακή πλατφόρμα του νοσοκομείου “e-ραντεβού” η οποία είναι διαθέσιμη καθ΄ όλη τη διάρκεια του 24ώρου χωρίς καμιά επιβάρυνση για τον πολίτη.
Ο πολίτης έχει την δυνατότητα να συνομιλεί απ΄ ευθείας με εξειδικευμένο χειριστή του τηλεφωνικού κέντρου και όχι ως είχε μέχρι σήμερα με τη χρήση αυτοματοποιημένου συστήματος και να αναφέρει τον λόγο επικοινωνίας (πληροφορίες-κλείσιμο ραντεβού-ακύρωση ραντεβού κ.α)
Η τηλεφωνική υπηρεσία διατίθεται στα Ελληνικά και στα Αγγλικά.
Όλες οι κλίσεις καταγράφονται και διατηρούνται τα σχετικά αρχεία για διάστημα τουλάχιστον ενός (01) μηνός.
Κατά την τηλεφωνική επικοινωνία για το κλείσιμο του ραντεβού είναι απαραίτητη η καταγραφή του ΑΜΚΑ του ασθενούς ,και δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό κλεισίματος ραντεβού.
Πέραν του προγραμματισμού ραντεβού οι πολίτες μπορούν:
- Να επιβεβαιώνουν την ημερομηνία και την ώρα του ραντεβού τους
- Να τροποποιούν-μεταθέτουν το ραντεβού τους σε κενές ημερομηνίες ραντεβού
- Να ακυρώνουν το ραντεβού τους
- Να αναζητούν κάποια γενική πληροφορία για τα τακτικά εξωτερικά ιατρεία (διαθεσιμότητα ραντεβού, τηλέφωνα επικοινωνίας ιατρείων κ.α.)